lifestyle-coaching-voor-hoog-opgeleide-vrouwen

Klaar voor echt ?

Ben je toe aan:

Meer en sneller fysiek resultaat?
Trainingen die écht effectief zijn?
Inzicht krijgen in je voortgang?
De juiste oefeningen doen voor jouw fysieke doel?
Op jouw eigen tempo trainen?
Met plezier en enthousiasme trainen?
Trainingen doen die uitdagend zijn?

Heb je ‘ja’ geantwoord op deze vragen?
Lees dan verder.

Herken jij dit?

Stel je bent met veel plezier en toewijding aan het trainen in de sportschool. Je kent oefeningen, zoals: squat, deadlift en de hip thrust. Hoewel je bijvoorbeeld deze oefeningen regelmatig doet vraag je je vaak af of je het wel goed doet en of je wel het maximale eruit haalt op de manier zoals je nu traint.

Ook merk je dat je fysiek niet echt vooruit gaat. Als je in de spiegel kijkt lijkt het allemaal zo lang te duren.

Je weet eigenlijk ook niet of je voldoende traint en de juiste oefeningen doet om je lichaam in jouw gedroomde shape te krijgen.

Je hebt wel eens aan een personal trainer gedacht, maar vind dit te duur en je wilt eigenlijk lekker zelf aan de slag. Je toe aan de volgende stap.

 

Wat heb je nodig voor echt resultaat?

Om echt resultaat te boeken moet je spieren voldoende prikkelen. Dit doe je door:


  • Minimaal 2x per week elke spiergroep trainen.

  • Voldoende trainingssets draaien per spiergroep per week.

  • Voldoende variatie in oefeningen hebben, zodat elke spier wordt geprikkeld.

  • Tussen de trainingen in voldoende herstellen.

  • De oefeningen met de juiste techniek uit te voeren.

  •  Zowel compound (meerdere spiergroepen tegelijk) als isolatieoefeningen (één spiergroep tegelijk) te doen.

  • Progessive overload toepassen: elke training een schepje er bovenop doen op een gecontroleerde manier.

  • Een range aan herhalingen uitvoeren. Zowel weinig als veel herhalingen.

  • De oefeningen die je doet systematisch laten terugkomen elke week.


Mis je één of meerdere van deze componenten in je trainingsroutine? Dan laat je resultaat liggen!

Wie is Daniëlle?

Ik ben zelf zo’n 10 jaar geleden begonnen met trainen nadat ik de vermoeidheid van de ziekte van Pfeiffer beu was. Ik deed maar wat, maar merkte al snel dat ik me beter begon te voelen. Toen het fysieke resultaat na veel input uitbleef ben ik op zoek gegaan naar antwoorden. Wat moest ik doen om wél resultaat te krijgen?

Ik nam een coach in de arm, deed in 2016 een bikini fitness wedstrijd waarvoor ik 7 dagen per week trainde en viel daarna in een zwart gat. Ik leerde onder begeleiding van een andere coach de balans terug te vinden. Trainen was geen moeten meer maar willen. Ik kreeg het plezier weer terug.

In 2018 deed ik een opleiding tot wetenschappelijk onderbouwde personal trainer. Sindsdien heb ik al tientallen vrouwen geholpen met het bereiken van hun fysieke doelen.

In mijn opleiding leerde ik dat effectief trainen helemaal niet zo moeilijk is, maar dat er wel een doordachte methodiek en goede berekeningen nodig zijn om een passend trainingsschema samen te stellen. Iedere vrouw is uniek en heeft specifieke behoeftes.

Als personal trainer en coach speciaal voor vrouwen heb ik de missie om alle vrouwen in Nederland te helpen hun fysieke doelen te behalen.

Trainingsplan
Trainingsplan op maat

Het trainingsschema op maat biedt je de oplossing. Dit trainingsschema is helemaal op maat voor jou gemaakt. In het trainingsschema staan alle oefeningen, de hoeveelheid sets en het aantal herhalingen. Je weet daardoor precies wat je kunt doen. Ook bevat elke oefening een link naar een filmpje waarin de oefening wordt voorgedaan. Het trainingsschema is een online document dat je meteen kunt gebruiken als logboek om je voortgang in bij te houden. Het voordeel van een online logboek is dat je deze overal kunt openen dus ook tijdens je trainingen.

Tevens krijg je er een gids bij waar precies in staat hoe je jouw trainingen kunt op- en uitbouwen.

Hoe gaat het in z’n werk?

Aan de hand van een uitgebreide online vragenlijst maak ik een inventarisatie van jouw situatie en wensen. Ik kijk onder andere naar jouw trainingservaring, apparaten en trainingsmateriaal in jouw sportschool en jouw herstelvermogen. Daarbij mag jij zelf aangeven hoe vaak je wil trainen en kun je zelf kiezen op welke dagen en op welke tijden. Aan de hand van deze informatie maak ik met behulp van berekeningen en wetenschappelijk getoetste methodes een trainingsschema waar jij optimaal mee kunt presteren. Ik maak gebruik van de Menno Henselmans methode.

Zodra je gaat starten met het trainingsschema doe je de eerste week een testronde. In deze testronde ga je het startpunt van je trainingen bepalen, zodat je vanaf de tweede week al vooruitgang kunt zien. In de testronde test je met hoeveel gewicht je de voor jou geprogrammeerde oefeningen kunt uitvoeren passend bij het aantal sets en herhalinge die daarbij horen. De weken daarna kun je hier verder op bouwen.

Na 4 weken ben je toe aan een update. We hebben contact via de email. Ik hoor graag van jou hoe je de afgelopen 4 weken hebt ervaren. Waar ben je tevreden over en waar niet? Heb je vragen over je trainingsschema? Je krijgt uitgebreid antwoord van mij en ik pas jouw trainingsschema naar wens aan. Je kunt daarna weer 4 weken vooruit en mailt mij na die tijd weer met jouw evaluatie.


Hoe werkt het aanmelden?
Klik op de knop ‘aanmelden’ hieronder. Je wordt nu doorgelinkt naar de online vragenlijst. Vul deze in en druk op verzenden. Ik ontvang een melding van jouw aanmelding in mijn inbox. Zodra ik deze binnen heb stuur ik je een email met een ontvangstbevestiging en de betaallink. Let op! Omdat ik alles handmatig doe ontvang je binnen 48 uur een bevestigingsmail. Na ontvangst van de betaling kun jij binnen 7 dagen aan de slag met jouw persoonlijke trainingsschema.

Deze dames gingen je voor:

Veelgestelde vragen

Wat als ik tussendoor vragen heb?
De eerste week mag je me gerust mailen. Ik kan me voorstellen dat je nog vragen hebt. Daarna kun je jouw vragen stellen in de evaluatiemail die ik elke maand van jou ontvang.

Hoeveel tijd kost het trainen?
Maximaal 1 tot 1,5 uur.

Hoe vaak moet ik trainen?
Minimaal 2 keer en maximaal 7 keer. Jij mag zelf aangeven wat jouw mogelijkheden zijn

Ik heb een blessure, kan ik dan ook een trainingsschema abonnement aanvragen?
Ja zeker, ik kan hier rekening mee houden. Ik heb veel dames begeleid met (vervelende) blessures

Hoe werkt het opzeggen?
Je kunt elk moment stoppen. Stuur gerust een mailtje naar dkuperuspt@gmail.com.

Hoe snel kan ik beginnen?
Zodra ik jouw aanmelding en de betaling voor de eerste maand binnen heb kun je binnen 7 dagen starten.

Wat als ik de oefeningen niet ken?
Ik houd rekening met jouw trainingservaring en elke oefening bevat een link naar een voorbeeld filmpje.

Een trainingsplan on repeat kost €25,- per maand

Maandelijks opzegbaar. Doen we niet moeilijk over.




 

Geen resultaat? Dan krijg je gewoon je geld terug!