Kopie van Kopie van Kopie van Download gratis het ebook.png

Het is menselijk dat we cravings (zin hebben in of behoefte hebben aan) kcal rijke voedingsmiddelen, zoals: koekjes, chocola en taart. Wanneer je regelmatig de controle over jezelf verliest en/of spijt hebt nadat je deze voedingsmiddelen gegeten hebt kan het problematisch worden. Het kan jouw progressie in de weg staan en moedeloos maken. Zelf heb ik na mijn bikini fitness wedstrijd in 2016 gekampt met eetbuien. Inmiddels ben ik daarvan af. Wat mij heeft geholpen wil ik graag met je delen en deel ik ook met de meiden die ik coach. Ik vind het belangrijk dat een coach oog heeft voor een onderwerp als dit en het serieus neemt. ⁣

Mijn tips:⁣
– Maak een goede maaltijdstructuur voor jezelf. Eet regelmatig en rond dezelfde tijden. Houd hierbij een tijdsvenster van 2 uur aan. ⁣
– Plan je maaltijden vooruit. Bedenk wat je morgen of de komende week gaat eten. Zo voorkom je beslissingsvermoeidheid. ⁣
– Kies een manier van eten die bij je past. Dwing jezelf niet tot het tracken van macro’s als dat je enorm tegenstaat. Er zijn genoeg andere manieren om bewust met je voeding bezig te zijn en je doelen te behalen. ⁣
– Geef niet toe aan de drang naar kcal rijk voedsel. Hoe makkelijker jij toegeeft, hoe sterker de gewoonte zal worden en hoe moeilijker deze te doorbreken is. ⁣

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.